ADMISIóN CURSO 2021/2022

PRAZO DE ADMISIÓN: Do 01 – 22 de Marzo de 2021

As solicitudes deberán facerse con CITA PREVIA no teléfono 886 159 160, onde tamén poderán pedir información ou aclaración de dúbidas.

ANEXO II ADMISIÓN:

modelo de solicitude (ANEXO II), que contén información e que poden cubrir e imprimir (e que logo deberán entregar xunto coa documentación correspondente) CALENDARIO DE ADMINISIÓN

Centros adscritos ao IES FRANCISCO ASOREY

- CEIP SAN TOMÉ

- CEIP DE CASTRELO

- CEIP ENRIQUE BARREIRO PIÑEIRO

O alumnado procedente destes Centros, deberá solicita-la súa admisión no Centro de Orixe, segundo as instruccións e nos prazos que neles lles indiquen.

De non facelo así, perderán a súa prioridade e deberán participar no procedemento xeral de admisión.

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS:

Este centro dispón de servizo de Transporte Escolar para o alumnado de ESO.

As solicitudes faranse no momento de formaliza-la matrícula para o curso correspondente.

(prema aquí para consultar)

PRAZOS E INSTRUCCIÓNS MATRICULA CURSO 2020-21

*Instruccións e IMPRESOS-prema aqui

*Autorización recollida alumnos

PRAZOS MATRICULA

•

Resolución definitiva de admisión en ESO e BACHARELATO para o vindeiro curso 2020/2021

As listaxes coa resolución definitiva de admisión, están expostas no taboleiro do Centro.

ADMISIóN CURSO 2020/2021

Relación provisional de alumnado admitido e non admitido neste centro. Curso 2019/2020

admision

(prema aquí para consultar)

NOVOS PRAZOS. Admisión curso 2020-21. ESO e BACH

• NOTA INFORMATIVA

Calquera dúbida, sobre a documentación a presentar , como cumplimentar os distintos apartados do impreso ou as sinaturas necesarias, pregase que o consulten previamente co centro a través do teléfono 886159160 (entre as 10:00 e as 13:00 horas).
    IMPRESO SOLICITUDE - ANEXO II (para a presentación presencial da solicitude)
    INSTRUCIÓNS BREVES PARA CUBRIR O ANEXO II

Admisión curso 2020-21. Eso e Bach

Solicitude de Admisión :
    Aberto do 1 ao 20 de Marzo.

NOTA INFORMATIVA

1º. Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2º. O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3º. O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA:
    •Solicitudes (documentos).
    •Fotocopia do DNI do alumno.
    •Certificado de Matrícula do Centro de procedencia.

INFORMACIÓN XERAL SOBRE O PROCEDEMENTO:
    •PROCEDEMENTO.

Prazo de presentación da solicitude de reserva de praza no centro de orixe:
    O prazo de presentación das solicitudes de reserva será do 1 ao 17 de febreiro. (ANEXO I da ORDE do 25 de xaneiro de 2017)

Prazo de presentación das solicitudes de admisión:
    O prazo de presentación das solicitudes de admisión será do 1 ata as 14:00h do 20 de marzo(ANEXO II da ORDE do 25 de xaneiro de 2017)

Ven á FP

CICLOS FORMATIVOS.

Información xeral de admisión. Curso 2018/2019

Este proceso establece un sistema de prioridades na adxudicación de prazas para cada centro educativo e para cada ciclo formativo (e, de ser o caso, de cada módulo profesional), así como os prazos de presentación de solicitudes e de formalización da matrícula.
    Normativa reguladora do proceso de admisión
    Instrucións xerais do proceso de admisión
    Calendario de admisión