ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 23-24

"ARTSOREY 2024" - CATALOGO

O luns, 11 de marzo, de 8:45h a 9:35h o alumnado de 1º de ESO participará nunha charla sobre “Acoso”. Esta actividade forma parte do Plan Director, que a Garda Civil está a desenvolver en varios centros educativos, e levarase a cabo no Salón de Actos do Centro."

"NADAL 2023"

"SAÍDA DIDÁCTICA ACTIVIDADE CON XOGOS TRADICIONAIS 2023"

"SEMANA DAS CIENCIAS 2023"

image description

"I EDICIÓN DE CURTAS D-MEDO"

O concurso CURTAS D-MEDO, organizouse este curso por primeira vez, dende a Coordinación da Biblioteca, como parte das actividades da festividade de Samaín do centro escolar, co fin de incentivar a creatividade do alumnado e promover o interese polo xénero de terror a través dun medio audiovisual. Algúns dos traballos foron presentados tamén ao Concurso de Curtametraxes d-Medo que organizou o Concello de Barro, acadando o SEGUNDO PREMIO, a curtametraxe titulada O MONTE ENCANTADO, ideado e elaborado polo alumnado de 4º ESO PDC (Programa de Diversificación Curricular) en colaboración coa profesora Inma Castro dentro do Proxecto Redeiras de Palabras e do Clube de Lectura. Dende a Biblioteca, apostamos por repetir esta actividade en próximos anos. Noraboa aos gañadores!

image description

"MAR DE LETRAS"